The view from my mobile

2010-05-18 @ 18:17:20 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Dagen började med att vi fick cash för att handla till festmåltiden. 

Haha Lizzie på tåget till Rissne! <3

HAHA, vi var helt cp där för övrigt. 

Så köpte jag en frappucino! Lite starbucks feeling. 

En kul dag men mycket lidande. Jag och Lizzie ended up carrying tio kilo var. Blod, svett och tårar. Höhö. 
Kom förresten nyss ut ur duschen. Alltså, fan, finns ingen bättre känsla. 
Ska plugga lite matte för jag var 3 poäng från VG i np och både min förra lärare och min nuvarande tycker att jag har förmåga att få ett högre betyg i matte så jag har fått göra en tema sida i matteboken för att uppnå det. Inte helt fel alltså! Tycker om mina lärare väldigt mycket just nu. 
Aja, sen blir det star wars kanske. We'll see. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback