Pumpkin soup

2010-05-12 @ 20:26:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
HEEEJ bloggen! 
Idag var typ min årskurs på Hellasgården för lek och sånt i suppose. I thought, pass. Så jag stannade hemma och sov ut istället. Hehe. 
Vaknade vid 11 och la mig framför TVn och disney channel. Sen fixade jag hem alla harry potter filmerna till Fredag för jag och Karin ska fixa harry potter natt. Jag hoppas maria kommer också! 
JUSTE! Jag fick ett samtal från en kvinna. Jag har fått ett sommarjobb! HIHIHI. Fan vad awesome! Ska jobba på ett dagis. Så jävla kul. 
Hmm, min kära Lizzie är i Göteborg. Det är tråkigt. Men när hon kommer tillbaka sätter vi igång med Operation peace&love. Vi är för bra. 

Nu ska jag titta på Avatar för första gången (ja, jag är retard). Hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback