Nobody but me

2010-05-07 @ 21:19:40 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
Hur svarar du i hemtelefonen ?
Hallå?
Hur svarar du i mobiltelefonen ?
Hallå?
Ringer det mycket till dig ?
Ja, det gör det väl.
Ringer du mycket ?
Nej, jag tvingar andra att ringa hihi.
Vem ringde du senast?
Mamma
Dagens låt ?
Cold Desert-Kings of Leon
Hur mycket pengar har du ?
Inga alls.
Senast kramat och när ?
Har inte fått några kramar idag och jag kommer inte ihåg igår såatteh yep.
Antal timmar sömn inatt ?
Oj, typ 9. Och jag hade fått för mig under natten att det var natten till lördagen så jag fick en väldans chock när mamma väckte mig imorse.
Sov du ensam ?
Yes
Vem sov du hos senast ?
Scheima! 
Vem sov hos dig senast ?
Lizzie
Vem vet mest om dig ?
Sham
Vem vet du mest om ?
Ingen aning haha.
Vad ser du fram emot ?
Sommarlov.
Vad vill du ha just nu ?
Festival, fina människor jag inte träffar så ofta och sånt.
Snyggast i Skåne just nu?
Haha no clue.
Längtar du mest efter ?
Green Day nog.
Stör du dig på ?
Jävligt mycket. Men jag säger det här- folk som inte kan hålla mun om andra så fort dom inte är där. Jävligt fegt och falskt. 
Vill du sova bredvid inatt ?
Ed Westwick
Buss åker du oftast ?
118
Årstid är det nu ?
Vår
Anser du sig själv som snygg ?
Haha nej.
Vem är snyggast ?
Haha, jag fick tänka till. Hayden Christensen kanske.
Har du varit kär ?
Haha jadå.
Är du kär nu ?
Nope
Är du en bra partner ?
Tror det.
Har någon varit otrogen mot dig ?
Neje.
Har någon varit otrogen mot någon, med dig ?
Nej
Har du någonsin varit otrogen mot någon?
Men fan vilket tjat om det här. Nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad ?
Uppraggad hahahaha
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast ?
Ja
Har du sett din bästavän gråta ?
Har ingen bästa vän
Vad åt du senast ?
Gurka hahaha.
Har du varit på ett party ?
Japp
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror ?
Den snorungen? 
Har du varit utomlands ?
Ja :)
Var är dina syskon just nu ?
Jag hör min bror sjunga i duschen så duschen i guess
Vilken tid gick du upp imorse ?
7
Vad gjorde du kl 2 inatt ?
Sov hihi
Vad är det första du gör på morgonen ?
Försöker komma på bra anledningar att stanna hemma hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback