I smelt your scent on the seatbelt and kept my shortcuts to myself

2010-05-03 @ 17:45:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
Jahaja hej.
Hehe bittert.
Nej men hej bloggen!
Idag slutade jag supertidigt så jag åkte till Scheima i Vällingby. Vi kollade på tv, latade oss och åt mat. SEEEEEEN har jag inte gjort mycket alls. Egentligen borde jag plugga. Men det är ett litet egentligen jag gärna ignorerar.
Jaja, lol, är det bara jag som blir helt förbannad när jag ser att saker (främst elektronik) man köpt sänkts otroligt mycket i pris?
Liksom, istället för min fula Sony Ericsson kunde jag haft en Nokia Express music touch lalala, ni vet. Okej, förlåt förlåt mobilen, även om den är ful så har den varit mig trogen. Vilket jag finner väldigt komiskt. JAg behandlar mina saker värst av mina bekanta. Men ändå är det jag som aldrig behöver lämna in något på lagning.
Nu hör jag Hannah Montana på tv så laterrrrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback