I love you, please come home.

2010-05-26 @ 17:27:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
Alltså. Jag dör. Jag dör på riktigt.
Jag har pluggat från jag kommit hem tills jag somnat de senaste dagarna. 
Jag har fått så jävla mycket gjort men det är fortfarande så jävla mycket kvar. 

♥ En uppsats om jämförelser mellan the Continental U.S och Brasilien. Ett arbete som egentligen är ett grupparbete. Ett arbete jag fick IDAG.
♥ En recension på röda rummet av Strindberg
♥ Ett diagram över Rävar och harar och god knows what. Ekologi, Biologi. 
♥ En uppsats om Magnetröntgen
♥ En krönika. (DONE AND DONE)


ALLLLLT detta ska alltså vara klart till Torsdag. Jag är nästintill manisk. Jag sa det till Peter, att jag kommer bli komplett galen till avslutningen. Förvänta er ett jävla vrak med fågelbo till hår och smink på kinderna. :))))))))))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback