Happy people never fantasize

2010-05-11 @ 18:35:02 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Lizzie
2. Personen du pratade i telefon med: Pappa
3. Du fick SMS av: Luigi
4. Du kramade: Lizzie

IDAG
5. Kläder: Skjorta och sånt
6. Bättre än igår: Vet inte

IMORGON
7. Är det: Ledigt för min del
8. Planer: Dö
9. Något tråkigt som händer imorgon: Säkert

FAVORIT

10. Nummer: 7
11. Färg: Blå
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon?: Jadå
14. Humör för tillfället?: Sad

FRÅGOR OCH SVAR

15. Det första du gjorde i morse?: Tittade på mobilen
16. Vad åt du sist?: Kakor
17. Vad irriterar du dig på?: Just nu ; mig själv
18. Tror du på distansförållanden?: Mjaa
19. Vem tänker du på just nu?: Ingen
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Nej?
21. Vart reste du sist?: Polen haha.
22. Vad gjorde du igår kväll?: Dog
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Mamma
24. Ler du ofta?: Typ
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Skönhet (låt mig)
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Aldrig sett en.
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min egen
28. Vilken färg har din tröja?: Svart

SORG

29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Jadå
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja
31. Gråter du när du skadar dig?: Beror på hur ont det gör men nja, inte alltid

GLÄDJE

32. Är du en glad person?: Ibland
33. Vad gör dig glad?: Många saker
34. Önskar du att du var lyckligare?: Japp
35. Är lycka överskattat?: Nej
36. Kan musik göra dig glad?: Ohja

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Jag säger inte det om jag inte menar det. 
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej
40. Är du nöjd med det?: Vet inte.
41. Är du kär?: Orka

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Adam Young
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Nope
44. Är du en mobbare?: OHJA
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja

SKOLAN

47. Gillar du skolan?: Nej
48. Favoritämne?: Engelska
49. Värsta ämne : Kemi. Orkar inte
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: HAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback