NINJA DAG 1

2010-03-31 @ 20:13:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
För inte så länge sen kom mina två kära vänner över. Jag var sugen på yoghurt så vi traskade till staden townsville... skoja, nej men vi gick till centrum. 
Väl där skrek vän 1 ett ord jag inte kan nämna i bloggen (HEHEHE). Tre män, låt oss kalla dem de misstänkta reagerade. Två sekunder senare står de misstänkta och pekar på oss. Med det sagt påbörjas en jakt. Med vi som offer. Det var stängningsdags i centrum och stängslen höll på och åka ner från taken. Vän 2 dyker mot stängslet och rullar under och vi följer hennes exempel. Vi springer in i affär x och välter hyllor som hinder för de misstänkta. 
PLÖTSLIGT står vi hos mig, helt oskadda. 
Ninjas hehe. R-e-s-p-e-c-t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback