NIGHTVISION

2010-03-11 @ 20:26:40 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()




Ingen kan ha missat nätfenomenet chatroulette. Jag och mina vänner har ägnat ett par timmar åt den hemsidan dom senaste dagarna. Kan inte säga att det vart en trevlig upplevelse hela tiden. 50/50. Bortsett från runkandet och god-knows-what så finns det jävligt kul människor out there. Det var dans, scream masker, skämt, miner och prat. 
Lizzie hittade även ett eye candy. Haha! 

Nu gör jag en SO-uppgift och ska snart skriva lite om herr Shakespeare. Det går bra nu, kompis, det går bra nu. Älskar att jag fått lusten att plugga. Behövs verkligen. 
Nej nu måste jag sätta punkt för mitt babbel. 

Cheerios. 

PS. Aftonbladet skrev en artikel om chatroulette här. DS.

Kommentarer
Postat av: scheima

haha verkar som en läskig men ändå rolig sida :)

2010-03-12 @ 00:43:02
URL: http://scheima,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback