HEARING DAMAGE

2010-03-26 @ 17:45:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
Tjena bloggen! 
Idag har jag varit i skolan och haft debatt bland annat. Jag och Lizzie ägde ut alla såklart. Hehe. Sen flöt dagen på, fick i stort sett ingenting gjort men mja, det är fredag. Kan skylla på det. 
Efter skolan åkte jag och Karin till stan. Jag köpte min muse biljett och hon köpte converse. Sen fettade vi oss på donken och fönstershoppade. Alltid lika trevligt! 
Sen har mest suttit och spelat på gitarren. Ska sjunga och spela Son of a preacher man som ett litet solo projekt för ett högre betyg. Det går sådär. Sitter och lär mig andra låtar istället. Hmm, bad sara. 
För övrigt så har jag fått klassen att bli beroende av super mario flash. Det är en smula underhållande när någon skriker "NEEEEEJ" eller slänger igen locket på datorn eller alla svordomar. 
I created a monster haha. 

Nu måste jag fylla sidan med text för jag har lagt in en stor bild och bloggen vill inte förminska den. 
Jag vet! Här har ni Talihina sky med Kings of Leon. 

Weeds blow tall on a broken train track
Ruth B. draws we're fixin' to get high
Maybe we'll hit the bluffs and find ourselves the same old rum

But everybody says this place is beautiful
And you'd be so crazy to say goodbye
But everything's the same this town is pitiful
And I'll be gettin' out as soon as I can fly

Life goes by on a Talihina sky

HEHE men jaja skitsamma, det får se skevt ut då. 
Tjohej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback