Fix up, look sharp

2010-03-10 @ 18:04:12 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
HEJ BLOGGEN.

Jag tog en paus från pluggandet för att uppdatera lite. Idag har varit en rätt så pissig dag. Bortsett från faktum att jag fick MVG i nationella. AWESOME.
Jag fick lite matte, SO och hemkunskap gjort i skolan och rullade därefter till centralstation för att reda upp skitet om mina biljetter. Tydligen så hade pengarna åkt tillbaka till kontot så jag fick åka hem och hämta kortet för att betala dom IGEN. Lyckligtvis hann jag innan dom blev makulerade. ÅH juste!
Idag fick jag reda på att Jay-Z samt Kooks ska spela på P&L. I'll be there.
Med Sham.
Och det kommer bli så himla bra att det inte är sant.
Pepp.

Cheer(io)s

PS. No hard feelings. I know it's easy to get really mad sometimes and I don't blame you for getting mad but I don't know what I did. We've been friends far too long to argue about small things. But I would like to know what I did that made me so untrustable. I can't remember anything i've done in the past days that made you feel like that. You're like a sister to me so I hope I'm not doing anything wrong that might destroy our friendship. If I am doing something wrong, just tell me so I can stop DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback