Pipedown

2010-06-03 @ 16:43:13 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kom nyss hem från Rålis. Asbra dag, verkligen!
Först åkte jag in till stan och träffade Karin. Vi gick runt lite och karin köpte näsring bland annat. Sen visste vi inte vart vi skulle fika så vi gick till "Det mest centrala kafé som finns". Alltså det mitt emot Åhlens, och typ "i" H&m. Väl där satte vi oss där uppe på terrassen och njöt av det fina vädret. Vi såg x antal studentflak och såg x antal människor skämma ut sig. Men sen kom vi på att vi också skulle vara sådär skämmiga. Mitt i allt ser vi två killar springa som fan och typ två väktare efter dom. En fortsätter fram och han och väktaren springer ur sikte. Den andre blir tacklad av en vakt+ en irriterande tjej som skrek "PÅ DOM PÅ DOOOM" och typ det bildades värsta folkmassan. Jag och karin, härskarna såg allting från vår fina terrass.
Efter det åkte vi till rålis och solade, lyssnade på babyshambles och snackade. Asvärt. Fint väder och allting också.
Nu ska jag ta mig en dusch och börja packa för götet imorgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback