I'm scared

2010-06-03 @ 10:02:06 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
Haha, alltså. Det här med Green Day. Folk har ju redan börjat köa och jag är liten, jag ser inte unless jag står front row eller långt bak. That sucks, really. Såååå nu är det såhär att jag kommer bo i Partille vilket ligger 30 minuter från ullevi med buss/spårvagn om man ska tro västtrafiken (annars är det 15 men jag åker tidigt på morgonen/natten). Ochhhh om det inte är så mycket folk där vid let's say, 3-4-5 så tar jag bussen dit såklart. (även om jag inte får, men pappa sover då HEHEHE)
Sen har jag benke och hennes kompisar där som jag då kan vara med. ELLER så kan jag åka superdupersent och köa med sebbe.

Jag hatar det här som sagt.

Dumma hardcore fans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback