God morgon god morgoooon.

2010-06-12 @ 11:01:49 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
Tjena bloggisen!
Jag vaknade för ett tag sen och har hunnit äta frukost och sånt där. Snart ska vi ut!
KLÄDER! äntligen.
Imorgon ska jag ut med karus. Rosé om det blir fint väder. Yeaaaah!
På måndag börjar jag jobba. Haha jag är fetans nervös. Jag älskar barn and so on men men men. Jaja, det blir hur det blir.
Kommer i alla fall vara sysselsatt under en tre veckors tid.
Sedan har vi planerat att åka till England fast mamma vill åka till disney land/lego land cause she thinks england is boring. Vadå boring? Det finns plenty to do.... typ.
But mom always have her way so I guess we're going to lego land. Yaaaaaay.
Sedan måste jag ringa gymnasieintagningen för I'm having second thoughts. Min plan är att stryka Östra som förstahands-val så Norra blir automatiskt mitt första. Jag har alltid velat gå i Norra men hade det som andra för jag inte visste att jag skulle få så pass bra betyg and so on.
OKEJ nu babblar jag.

Citerar ett geni "Cheers" (Matt Bellamy för er som inte fattade. DUUUH?!?!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback