Me and my cousins and you and your cousins

2010-07-05 @ 20:23:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
Hej.
TJA.
Ah... eh.
Skoja. Men ja, hej bloggen!
Idaaaag har jag bara varit hemma förutom en kort biltur till stadsdelsförvaltningen samt lidl.
Har inte gjort något speciellt förutom att ha tittat på Remember me som var sjukt bra. Och nej, det är inte för att Robert P är med.
Nu sitter jag här med världens ångest för inget bra går på tv och jag bara glor. Det är astråkigt.
Imorgon ska jag tvätta massa kläder. Hemmafru Sara.
HEHOIEIHEIOH.
Ooooch någon gång i veckan far vi till Lund och senare Köpenhamn. Lite tidsfördriv alltså. Hehe. Nej men fan vad segt med bil i flera timmar!
Om 17 dagar åker vi till England också så det är coola bananer. Nej men MEN MEN alltså, jag vet inte. Jag får antagligen med mig några grejer därifrån (primark hahahha). Förhoppningsvis duffeln som har ett väldigt saftigt pris men den är så värddddd.
Typ.
Alltså, jag funderar på att sova bara för att ha något att göra...........
Så illa är det. I'm telling you.
Haha nu gör jag melodin till jingle bells med tänderna. Herregud.
Jag sätter punkt för mitt babbel nu.

Skål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback