Grattis, grattis Spanien.

2010-07-12 @ 15:53:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
Soooo Spanien vann VM. Alltså, jag har inget emot dom. Två av mina favoritspelare spelar där (Xabi Alonso och Torres ffs!) men since dom vann EM tyckte jag det skulle vara tråkigt om dom vann VM också. Sen hejade jag på Holland från början and so on men jaja, dom förtjänade att vinna båda två!
Anyway. Nu efter VM tar jag med mig kunskap och upptäckter som att Tyskland är ett jävligt bra lag och att jag ska heja på dom from now on. (Nej det är inte för att Neuer spelar där).

ANYWAY.
Allting är segt och det är äckelväder och jag längtar till att fly landet nästa vecka. Nu ska jag titta på sagan om ringen. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback