Dagens

2010-02-03 @ 10:33:56 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()
Dagens vill ha: Iphone!
Dagens klädsel: Pyjamas
Dagens frisyr: the tree L's lockigt, långt och lugg
Dagens händelse: TVshop
Dagens låt: Bigger boys and stolen sweethearts- Arctic Monkeys
Dagens planer: Ligga i soffan och vila. Ev. plugga
Dagens saknad: Pappa
Dagens dummaste: I would say TVshop där igen. Jag var absolut övertygad om att h2o turbo dammsugare var något jag ville ha! Hjärntvätt.
Dagens sjuka: Halsen, magen, huvudet
Dagens drog: Kaffe
Dagens roligaste: När jag fastnade i dörrhandtaget med ärmen.
Dagens favorit: Kaffe där med
Dagens köp: Inget
Dagens godis: No more candy for Sara.
Dagens humör: Jag är sjuk så hm, inte så bra.
Dagens ord: Terrific

Kommentarer
Postat av: emelie

jättefin blogg! :) hur gör du så att inte bakgrunden rör sig när man går ner och upp för sidan, om du fattar? :)

2010-02-07 @ 10:40:16
URL: http://ampapampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback