Sway.

2010-08-05 @ 11:50:38 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Du ser nog inte det här men jag saknar dig. A lot.
Hahahaha seriöst, retard buddy.
Jag dör varje gång jag tänker på den gången vi skulle se satc 2 på bio och vi fick vara med i en tävling och det fanns en fråga som löd något i stil med "Vad heter Dove's nya deodrant?" och du bara "jag ska chansa" fast än det stod minst fem gigantiska affischer med namnet på. HAHAHA.
Eller när vi bråkade om Luke och Pete. Och att vi tycker det är helt normalt att kalla varandra bitch och hoe.
Eller att vi kan hålla på och citera Kings of Leon i evigheter.
Och det är till och med okej att leva med tusen katter i ensamhet i framtiden. För du kommer vara där och ett Mcdonalds kommer stå utanför vårt hus.

Kommentarer
Postat av: sham

I miss you soooo much love. haha alla minnen vi har är fan sjuka. men guess what? jag kommer till sthlm på tisdag. då ska vi ses, du jag & jannika. it'll be fucking awesome

2010-08-07 @ 02:05:21
URL: http://shaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback