I'll never be the same if we ever meet again.

2010-08-03 @ 22:59:02 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

CIAO BELLA bELLAAAAA!
Haha lol. Eller nej ett stelt haha; Ha ha.
Som vuxna säger. Men inte min mamma för hon LOLar MOHAHAHHA.
Men herregud, nu ska jag skärpa mig.

Ah hej typ :p :p :p
Seriöst skärp dig.

Hej!
Idag har jag varit och köpt en transparent skjorta som typ alla har men jag har velat ha den länge så JA.
Och juste! Jag fixade mina ögonbryn i salong. Alltså det gjorde så satans ont att jag höll på och spotta kvinnan i ansiktet men jag gjorde en Bella under transfiguration och höll käft och skrek om smärtan inuti mig.
Aja.
Väl hemma hjälpte jag mamma med att möblera om vardagsrummet och snart börjar sex and the city så det blir att titta på det.
Juste. Det är typ köp 4 betala för 3 erjudande i princip alla bokaffärer så passa på. Jag köpte Min far hade en dröm (Barack Obama), Elsas Mode (Sofi Fahrman (den sög)), Gold Diggers (kommer inte ihåg vad författaren heter. Något med T tror jag) och Pilgrimsresan med fina Paulo Coelho.
Men det var allt för detta blogginlägg. Avslutar med att säga hur irriterad jag blir på ett äckel som visslar utanför mitt fönster.
GÅ OCH DÖ.
Hihi.
Si ju lejtör aligejtör. (svensk dialekt däraaa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback