Who the fuck are Arctic Monkeys?

2010-04-17 @ 13:50:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Visste du?
att jag vill ha - Godis, men jag kan inte äta det så big sadface on that.
att jag lyssnar mest på - Arktiska apor
att jag inte gillar - Folk som går jättelångsamt.
att jag avskyr när folk snackar - Rubbish
att kärlek är - en bitch.
att jag gillar - Alex Turner
att sist jag grät var - Igår
att när jag vaknar på morgonen - Vill jag inget annat än att somna om igen.
att innan jag går och lägger mig - Stickar jag
att idag har jag - Tittat på tv
att jag just nu tänker på - Vad jag ska ha på mig senare när jag ska ut
att i kväll ska jag - Titta på film.
att i morgon kommer jag - Plugga

Har du:
Någon som förstår dig? Tror det.
Någon som du saknar? Jadå.
Någon som du hatar? Oh yes.
Vem kramade dig senast? Lizzie?
Vem ringde dig senast? Luigi.
Vem ringde du senast? It says Luigi Vidal in my phone.
Vem var hemma hos dig senast? Lizzie, Mulki och ELmas
Vem var du hemma hos senast? Elmas
Har du några kärleksproblem? Nope.
Har du pratat med någon idag? Ja
Har du gråtit idag? Nej
Har du skrattat idag/igår? Ja-a

Jag:
Är singel? Japp
Svär ofta?  Hehe ja
Sjunger i duschen? Det händer
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Usch, gud nej.
Skrattar åt dina egna skämt? Haha ja, typ den enda dårå.
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? I guess.

Har du:
Piercingar?  Öronen
Syskon? Ja
Jobb? Nej
För många vänner? Nja
Rymt hemifrån? Nej
Färgat håret? Japp
Bra självförtroende? Nepp
Varit kär? Jovars
Gjort något olagligt? Haha ja
Brutit ett ben? Nej
Sett en fallande stjärna och önskat? Ne
Smugit ut utan lov? Ja
En hemlighet som ingen annan vet? Ja
Sovit en hel dag? Nepp
Somnat gråtande? Ja
Blivit generad inför folk? Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Nja
Ätit musslor? Nej

Vad:
Längtar du till mest just nu? Sommaren
Ska du göra i helgen? Typ inget. TVn är min bästa vän. Hahahaha pathetic.
Har du för kläder på dig? Stor grå t-shirt som tillhör far min
Gjorde du igår? Var med mina kompisar
Ska du göra i sommar? Festival, konserter
Åt du senast? Ehhhhh typ sallad igår tror jag
Har du för mobil? T700
Vad köpte du senast? Red bull & kexchoklad :D
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Antagligen svimmat av rädsla


Vem/vilka:
Slog du senast? Lizzie
Fick du sms från senast? Luigi. TERROR
Pratade du med senast? Pappa
Skulle du kunna göra allt för? Familjen. Känner mig som gudfadern nu hehe
Kan du lita på mest? Sham och Jannika
Vet mest om dig? Jag.
Sov du tillsammans med senast? kk hahah


Allmänt:

Har du pussat en groda? Nej. Kommer ihåg att typ alla barn gjorde det i Ängsjö and I was like "euuuwww"
Kan du hjula? Japp
Biter du på naglarna? Ja
Är du EMO? Epostadressernas mötesplats ordförande? Ohja.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka till Arlanda, köpa biljett till New York och shoppa sönder mig
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Hmm, ja det skulle jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback