this river is wild

2010-04-15 @ 18:53:21 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
hej hej hemskt mycket hej. 
jag har verkligen inte haft tid eller ork till att uppdatera. hejdå inspiration? 
dagarna har rullat på som vanligt och imorgon är det matteprov. blir väl så att jag pluggar på natten som jag alltid gör inför ett prov. (jag är så himla bra alltså!)

just nu vill jag inget annat än att resa. lite ironiskt att det just nu är flygförbud i delar av europa på grund av ett vulkanutbrott på island men jaja, jag vill bara känna kicken av att flyga. vara någonstans långt bort. new york skulle inte sitta fel alltså. 

MEEEN nu ska jag inte babbla på om meningslöst skit så hejdå puss nu ska jag plugga! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback