Salt i teet

2010-04-25 @ 13:48:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
Som sagt var min vän Elizabeth Smith här. Vi gjorde inte så mycket igår för jag var trött på grund av jobbiga grannar natten innnan. Jag somnade vid halv ett tror jag och Lizzie fortsatte kolla på filmen (ATL). Haha, jag var som vanligt helt out of this world och tog allt lizzie sa in action. 

"vad ska vi äta?" 
"denna gris!" -peka på kylskåpsmagnet i form av en gris- 

Då ska jag såklart plocka ut stekpannan och låtsas steka den. Hahahahahaha. Torr som fan men ah, som sagt, out of this world.
Idag vaknade vi runt 11 tiden och jag hittade ränder på armarna. Så går det när man sover på överkastet! 
Jag råkade slå huvudet i väggen också. Haha. Vi spelade några omgångar uno och åt frukost(HAHA lizzie fick salt i sitt te) och sen gick Lizzie för hon ska till Kista Galleria. :) 
Nu ska jag ta en dusch för jag luktar pissrök sen igår då vi grillade haha. HA DET BRA




Såhär fint var det ute igår kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback