Courteeners är jag, inte du.

2010-04-29 @ 08:39:03 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()
Okej igår gick jag och la mig sjukt tidigt för 1. domare kan seriöst suga någonting väldigt otrevligt. kan ni inte dömma? GÅ OCH DÖ. förstör inte för andra. 2. jag fick vg+. Igen. VG+ är det mest äckliga betyg man kan få. 
Och 3. Du som tar mina namn, bilder och kommenterar under olika namn- jag kan se din ip-adress, smarto. Visst, jätte fint att det finns någon som läser min blogg och kollar min bdb och gud vet vad så är det inte fint alls när man kopierar precis allt som finns. Lägg ner, annars lägger jag ner allting public jag lagt upp på internet. 

Kommentarer
Postat av: evelina

fin blogg!

2010-04-29 @ 13:53:06
URL: http://hhivefive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback