2009

2009-12-15 @ 14:55:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()
Hur har året nollnio varit för dig? - Fantastiskt, bäst, dåligt, tråkigt. Haha liksom, allt.
Bättre än förra året? - Mjaa. In some points, yes.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Festivaler/konserter jag varit på. Folket.

Har du flyttat under år nollnio? - Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Ja-a
Isåfall vilken? -
De flesta från Green Days nya. Jag kan inte bara säga en!
Har du druckit alkohol? - Ja
Har du kysst en främling? - Nej


KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollnio? - Sämst
Har du varit kär? -  Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - Med brevbäraren.. nejdå, haha nej det har jag inte.

SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord? -  Nej.
Har någon i din släkt avlidit? - Ja
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - På riktigt? Men ja det har jag.
varit i slagsmål? - Nej

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - Ja
Isåfall vad? -
Låtit mig själv gå för långt i något jag visste skulle misslyckas från början.
Har du skämt ut dig? -  Men ja
har du ljugit för en vän? - Ahh, ja.
Har du varit ute en hel natt? - Neje
Har du blivit tagen av polisen? - Haha nej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - Ja


SKOLA

Vilken skola går du på? - DiStra
har någon varit elak mot dig i skolan? - Haha Karin är alltid elak!
Hatar du ngn på din skola? - Ja, det gör jag nog.
Har du gjort ngt framsteg? - Yez
Haft alla rätt på ett prov? - Yes sir.


VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - Ja hihi
Har du förlorat en vän? - Inte förlorat men things aren't what they used to be.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej
Har du ljugit för en bästavän? -  Haha någon vit lögn om något
Har du flera killkompisar? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback